26.07.2013 г.

Интервю с целувка


Целувката е за Миленка и вкусното ухание , което се носи от блога и' ! Как пък точно в средата на лятото реши да ме предизвакваш с въпроси и отговори :) ...на които ще отговоря с удоволствие :) ! 
Обаче : блогът преди всичко :) ...драсвам рецептата за целувката и тогава давам интервюто :)) ! 
За пръв път слагам само една снимка ...от близо 40 само тази що - годе е за показване пред хора ! Иначе става за ядене :) ! 

Продуктите : 
 4 белтъка (останали ми от крема каталана )
220 гр. пудра захар 
100 гр. черен шоколад 
50 гр. смлени бадеми 
Преди да сложите пудрата захар при белтъците я пресейте . Разбивайте с миксер докато получите много твърда консистенция . 
Разбитите белтъци сложете в пош с назъбен накрайник и щприцовайте на фантазия форми върху  хартия за печене . 
Сложете тавата в загрята на 90-100 гр. фурна и забравете за нея до сутринта . 
А после : разтопете шоколада на водна баня , потапяйте целувките наполовина в него и поръсете с едро смлени бадеми . 
Да ви е сладко , целувчено в петък , събота и неделя :) ! Чаооо  за който чете само рецепти :) ! 

                                                                                         Интервюто :)  

Миленка : Какъв е нравът ти ? 

Ивана : По-добре не питай   ...типично телешки :)  .....от умерено - спокоен и търпелив до романтично-емоционален , но винаги стъпила здраво на земята ! 

Миленка: Любим тип кухня ? 

Ивана : А сега де ..... че то всичко ми е на мен любимо , Телците са известни чревоугодници и за мен е много удобно да оправдавам лакомията си със зодията :) !

Миленка : Стих или роман ? 

Ивана : И двете ..... 
Вапцаров с неговото ''Прощално '' : 

'' Понякога ще идвам във съня ти 
  като нечакан и неискан гост
не ме оставяй ти отвън на пътя 
вратите не залоствай 

Ще влезна тихо. Кротко ще приседна 
ще вперя поглед в мрака да те видя 
когато се наситя да те гледам - 
ще те целуна и ще си отида ! '' 

Винаги настръхвам когато го чета ! 

''Луда ''съм на тема исторически романи , а това ''Отнесени от вихъра '' , '' Птиците умират сами '' , '' Антоний и Клеопатра '' и още няколко  съм изчела сигурно по 100 пъти :) ! 

Миленка : Сезонът ,който те ката да летиш ? 

Ивана : Най - летя през есента :) , в другите сезони не ми е удобно ! 

Миленка : Несбъдната мечта ? 

Ивана : Исках да стана медицинска сестра :) .... не станах , но голямата ми дъщеря осъществи мечтата ми ! 

Миленка : Изпитвала ли си гордост ? От какво ? 

Ивана : Непрекъснато съм горда с децата си ! От време на време се гордея и със себе си :)) ! 

Миленка : Импровизация или дословност ? 

Ивана : Дословност ! Импровизацията може да те изненада неприятно , а аз не обичам изненади - добри или лоши :) ! 

Миленка : Стил музика който ти допада ? 

Ивана : Влюбена съм в италианската музика ...логично , нали :) ? 

Миленка : Пътеводна звезда в твоя живот ? 

Ивана: Винаги е Любовта ! Към децата , към мъжа когото обичаш , към природата и обикновенните ,  хубави неща ! 

Миленка : Приятелството ? 

Ивана: Може ли тук да помисля ? Точно в момента нямам много добро мнение за него  .......Ще ти отговоря някой ден ! 

А сега е време и за моите въпроси :) ....

1. Кое е ястието ,което мечтаете да сготвите ? 
2.Суетни ли сте ? Мнението Ви за суетата ? 
3. И разбира се : Вашата мечта ? 
4.Може ли да останете толерантен , ако трябва да бъдете откровен ? 
5.Оптимист или песимист ?
6. Най - най - най любимото нещо ? 
7. Ако можехте да избирате ,къде бихте живяли ?
8. Блогът за вас е ? 
9. Вярвате ли в съдбата ? 
10. Кралица сте ! Първият закон който бихте издали ? 

А отговори чакам от : 

Павлинчето  http://casaperfetta.blogspot.it/
Соня  http://mysweethobby.blogspot.it/
Маги  http://magi-bg.blogspot.it/
Дарина  http://vkusenden.blogspot.it/
Нина  http://ninfil.blogspot.it/
Катето  http://mycandykitchen.blogspot.it/
Снежи  http://elti-spodeleno.blogspot.it/
Вероника  http://www.sharenasol.com/
Зиче  http://zi4e57.blogspot.it/
Бети  http://vkusnosbety.blogspot.it/

И дет'се вика  на избраните - честито :) ! Ако ли пък в това топло време не ви се отговаря на въпроси просто ги прескочете , но целувките си направете :) ! 

                                   Чаоооооооооо ! И синьо , много синьо лято ви желая :)  ! 

       







18 коментара:

  1. Сладки целувки! И едно интересно интервю! С удоволствие ще се включа, но малко по-късно. Благодаря за поканата! Очаквай отговорите много скоро.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Нина ! Ще очаквам с интерес !
      Хубав ден ! Поздрави !

      Изтриване
  2. Ивче, чудесни целувки :)
    И прекрасно интервю!
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Бавно,спокойно и с благодарност в очите навеждам "телешката"си глава в знак на одобрение и задоволство:))))Прекрасни отговори получих и то бързи на всичкото отгоре...........С отговорите си затвърди мнението ми за теб Ив,че си романтично и доброжелателно настроена жена с лесно ранимо сърце,но не прощаваща глобални(повтаряеми) грешки....Прекрасна си:)!
    А,целувките...не са ми нужни други снимки-чудни са:))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка , аз ти благодаря :)...беше ми много забавно да ти отговарям ...ако имаш още въпроси давай ги :))) ! То добре ,че се организирах иначе щях да ги проточа чак до септември , а не обичам дълго отложени работи , все нещо ме човърка и не ми дава мира :) !
      Хубава събота и неделя , мила и отивам да видя каква закуска си ми направила за събота сутрин .....зярнах бегло една красива чаша :) !
      Чаооо , целувка !

      Изтриване
  4. Ммм сладки целувки и прекрасно интервю! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Лучия !
      Хубав и твоя уикенд и прохладен :) !

      Изтриване
  5. Ванче, беше ми много приятно в компанията ти! И много се радвам, че предизвикателството май вече не обхваща само хора с под 200 последователи... Така ще надникна и в света на много други блогъри, които страшно харесвам - и ти си в това число, Ванче.
    А целувката, щом не я харесваш, си я грабвам и ти желая прекрасен и усмихнат ден! :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Ах ти Ив .... ама изключително приятно интервю :) Чудесни въпроси ти е задала Миленка :) а отговорите ти са още по чудесни :)
    Сега ме е яд, защо следвах указанията на играта и се рових из блоговете да търся такива с под 200 последователи :(
    Но нищо ... добре е сторила Миленка че те е включила в играта .
    Няколко пъти се връщах да чета отговорите ти за да си избера фаворит ... ама не стана душко :)
    Ами те всички емоционални и описващи те като емоционално - романтична и същевременно здраво стъпила на земята през всички сезони , само от време на време с опит за летене през есента :) Абе такава си те харесвам и това е .... затова си ми и блого-другарче :)

    Поздравявам те ... прегръщам те ... и те целувам :)

    ОтговорИзтриване
  7. Готина си ,Ванюшка-една такава емоционална,добричка,весела и позитивна....С ЕДНА ДУМА ХУБАВ ЧОВЕК!
    И целувката не е за изхвърляне....

    ОтговорИзтриване
  8. Ив, както винаги има усмивки, има настроение, има и вкусотийки, обаче да вземеш да добавиш още някоя снимка, не ги крий, така, да се измъкваш! Радвам се, да се запознаем по- отблизо и да ти кажа точно такава си те представям. И целувки ще си направя и на въпросите ти ще отговоря!:) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни въпроси си подготвила на дамите,ще следя отговорите им с интерес,също както с любопитство посрещнах и твоите,Ваня!
    Това стихотворение на Вапцаров може да се каже,че е единственото,което помня от начало до край,че и на английски,защото едно време в средното ни го бяха възложили в часа по английски и още ми е в главата.От Вапцаровите също много харесвам "Двубой" ,обаче то е дългичко и части ми се губят в паметта.

    Хубава седмица пожелавам и повече вяра в приятелството!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. Иве, както обещах отговорих на твоето предизвикателство. Заповядай тук http://ninfil.blogspot.com/2013/07/blog-post_30.html

    ОтговорИзтриване
  11. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  12. Привет Ванюшка, ето още едно предизвикателство, този път то е от мен!! Дано да нямаш нищо против и да отговориш на моите въпросчета!! Прегръдка и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  13. С малко закъснение отговарям на предизвикателството ти Иве :)

    1. Кое е ястието ,което мечтаете да сготвите ?
    Нямам конкретно, само да е сладко :)
    2.Суетни ли сте ? Мнението Ви за суетата ?
    Маааалко съм суетна, за мен не е лошо да си суетен, само да не се прекалява!
    3. И разбира се : Вашата мечта ?
    Винаги съм мечтала да пътувам, първо исках до Австралия да видя папагалите им, но сега искам да отида до Египет при пирамидите!
    4.Може ли да останете толерантен , ако трябва да бъдете откровен ?
    Намира се начин, да бъдеш честен и да не засягаш никого :)
    5.Оптимист или песимист ?
    Везните ми накланят леко към оптимист :)
    6. Най - най - най любимото нещо ?
    Не е едно - децата и съпругът ми :)
    7. Ако можехте да избирате ,къде бихте живяли ?
    На спокойно място, независимо къде е!
    8. Блогът за вас е ?
    Моето лично пространство и хоби :)
    9. Вярвате ли в съдбата ?
    Да!
    10. Кралица сте ! Първият закон който бихте издали ?
    Трудно...повече привилегии за жените може би :)

    Благодаря за вниманието! Прегръдки от Търново :)

    ОтговорИзтриване
  14. 1. Кое е ястието ,което мечтаете да сготвите ?
    2.Суетни ли сте ? Мнението Ви за суетата ?

    на периоди, понякога много, друг път искам да се скрия в дрехите

    3. И разбира се : Вашата мечта ?

    - да ям колкото си искам без да дебелея и да имам езеро само за мен си където да плувам и да е с прозрачно дъно. И да нямам очаквания.

    4.Може ли да останете толерантен , ако трябва да бъдете откровен ?

    - винаги би трябвало да мога да се поставя на мястото на другия... но не винаги го правя...

    5.Оптимист или песимист ?

    опти

    6. Най - най - най любимото нещо ?

    усещането след спорт

    7. Ако можехте да избирате ,къде бихте живяли ?

    в някое спретнато предградие с къща и пътеки за тичане и езеро и градина

    8. Блогът за вас е ?

    голям fun

    9. Вярвате ли в съдбата ?

    вярвам, че е по важно как възприемам нещата, а не какво всъщност се случва

    10. Кралица сте ! Първият закон който бихте издали ?

    всеки да чете по половин час на ден

    ОтговорИзтриване