23.05.2012 г.

Запечени зеленчуци



 Идеята за тези зеленчуци е на Миленка ..... Малко поизмених нейната  рецепта с наличните продукти ,но каквито и зеленчуци да сложите ще имате страхотно ястие ,което може да ползвате и за гарнитура към печено месце:) ...Благодаря ,Миленче за рецептата :)! Ето моите продукти: 
Пресни картофки , пресни моркови , гъби , лук , копър , скилидка чесън , зехтин , сол , зърна чер пипер . На дъното на тавичка разстелете голямо парче хартия за печене . Нарежете зеленчуците на едро , сложете ги в тавичката и ги объркайте с нарязания на ситно копър , чесън , черния пипер и зехтин. Загънете хартията хубаво и забодете с клечки за зъби . Печете на 200 гр. около 30 мин. Аз ги извадих от хартията и ги запекох  за лек загар ,ама и защото имам нова тавичка та ми се искаше да се изфукам :)) с нея :)).....Разкошни станаха :)...да ви е сладко ! Чаоооооо и хубав следобед :* !


Порадвайте се и на още едно красиво цвете от градината ми ....цветовете му ще се задържат поне месец :) !


11 коментара:

  1. Обожавам такива зеленчуци на фурна,а твоите са станали муцка,и картофките и гъбките!А и тавичката ти е чудесна,честита да ти е!
    Алпинеумите и скалните кътове също са ми любими!
    Блазе ти че си имаш такава градинка Ванче!

    ОтговорИзтриване
  2. Ваня,не съм виждала такъв цвят ИШВЕРИЯ много е красив!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудни са станали зеленчуците,много обичам такива,а и в тази красива тавичка...радост за очите.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Ах Ваня, така съблазнявате с Миленка... Разкошно е това ястие със зеленчуците, а градинката ти е чудесна. Прекрасни цветя!

    Прегръдки и една прекрасна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Ивана,
    и аз обичам такива зеленчуци. Даже може би е идея за хаповане, с което леко да поведа в надпреварата с лакомията;)))

    Това цвете много ми харесва, но за първи път го виждам.
    Давай и други хубавини;)

    ОтговорИзтриване
  6. Мила моя,зеленчуците са страхотни-това ще да е от новата тавичка...Градинката си знаеш че ти я харесвам...
    Приятни почивни дни!
    Да не забравиш -утре е 24 май-спомни си ученическите си години и тези на децата ти.Аз си го спомням с цветята които носихме,за правим венци на училището.
    Целувки от мен!И от Катето-видях я ,добре е.Просто няма време за блога си сега.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ,Дани,Ели ,Вени ,Мъхче ,Жижи :* ! Честит празник ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник,Ив!
    Радвам се,че си спретнала "зеленчучките":))и са Ви харесали,пък и толкова апетитен загар им се е получил....Браво!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, Ив, обичаш да ме тормозиш ти!:):):) Много обичам зеленчуци, а твоите са голяма глезотийка! И при Миленка ги гледах и се облизвах:) Честит празник, Слънце!

    ОтговорИзтриване
  10. Хахаха, чудесно чувство за хумор, Ваня :))
    Много апетитно изглеждат. Допреди малко се чудих какво да готвя, но сега вече тази мисъл отпадна - това ще е. Само гъби нямам, но аз и без друго на малкия не му предлагам гъбени истории.

    Хубав петък и много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  11. Много изкушаващо:)И аз обичам такива зеленчуци, ама рядко приготвям. Трябва да се поправя:)

    ОтговорИзтриване