5.10.2011 г.

Кростата с ягодово сладко



                                             Струваше ми се много трудно да направя кростата ( типичен италиански сладкиш) . Първия ми опит беше катастрофален :) и си казах няма и да опитвам повече . Роби обаче беше настоятелен да изпробвам рецептата на майка му  ..... и ето резултата, Роби усмихнат до уши и кростатата изядена почти наполовина!   
                                                                               


Ето и продуктите за сладкиша:  250 гр. брашно, 120 гр. захар,100 гр. краве масло,1/2 пакетче бакпулвер, 1 яйце, 1 с. л. првсно мляко . Замесва се меко и маслено тесто . Разточва се на не много тънка кора и се прехвърля в подмазана тавичка ( 24 см) . 



Оформя се като тавичката и дъното се надупчва с вилица . Намазва се с мармалад по желание и отгоре се нареждат ленти от предварително оставено сурово тесто . Може да се намажат с разбит с ч. л. олио жълтък . Кростатата се пече в предварително загрята фурна на 180 гр. 









Buon apetitto a tutti ....Добър апетит!

5 коментара:

  1. Опитай да го направиш, Наташке :)... наистина е лесно за изпълнение и много вкусно за хапване :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет Ивана !
    Аз също не съм голяма кулинарка ,но напоследък все по-често се задържам в кухнята и то благодарение на кулинарни блогове като твоя
    Още сега се захващам с този сладкиш Дано успея!После ще ти покажа снимки /ако не съм се изложила /

    ОтговорИзтриване
  3. Чао Нели ,:) сладкиша не е труден за правене и съм сигурна , че ще се справиш:). Очаквам с нетърпение да видя снимки :) !

    ОтговорИзтриване
  4. Така... Бях й се заканила, направих я, ама не е като твоята. Ако имаш желание, ела да видиш какви съм ги сътворила, Ванче, и ме посъветвай как да я направя, така че да е като твоите пухкави кростати.

    http://mousseofcoloursanddreams.blogspot.com/2013/01/blog-post_25.html

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване